Deborah Milano Red Lipstick

Till våren lanserar Deborah Milano en ny serie läppstift i 7 härliga färger. Läppstiftena innehåller naturliga vaxer från jojoba, mimosa och solros samt hyaloronsyra som återfuktar läpparna. Med SPF 15 skyddar de även läpparna från solstrålarnaoch de har en härlig doft av viol. Låter lovande va?


I färgerna "nr.1 Beige Trenchcoat" och "nr. 13 The Red Dress"

Första intryck:
Förpackningen är riktigt fin men känns dock lite plastig i handen. Däremot verkar den hålla sig stängd ordentligt utan att den åker upp i väskan. Båda färgerna jag fick är superfina, gillas starkt! Dom luktar också gott, älskar viol.


Läppstiftena på

Vad jag tycker:
Formulan känns bra och lagomt mjuk utan att vara för kladdig. Jag känner inte att de torkar ut läpparna på något sätt. Hållbarheten kunde varit bättre men den är ändå okej. Älskar den beiga varianten, men den röda är inte lika bra eftersom att den inte var riktigt så pigmenterad jag hade hoppats på. För att få den riktigt jämn är det bäst att använda en läppenna under, annars blir färgen lätt ojämn i kanterna. Men annars gillar jag dessa läppstift!

De kommer komma ut i butik i mars månad och kommer då kosta 120 kronor styck. För mer info om vart produkterna kommer säljas gå in på deras facebook sida "Deborah kosmetik".

♥ ♥ ♥ ♥
4/5 i betyg
bloglovin


Kommentarer
annie

Åhh så fin den längst till höger är! :D

2012-02-12 @ 22:30:22
URL: http://narvefors.blogg.se/
Sandra

Beige trenchcoat såg ju riktigt nice ut :D

2012-02-13 @ 08:49:49
URL: http://littlemisspeaches.blogg.se/
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

2012-02-13 @ 16:13:01
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600