Lucka 13: Videoblogg! {Christmas tag}

 
Wiho, idag är det lucia! Hoppas att ni firat med luciatåg och saffransbullar, det har jag i alla fall! Bakom dagens lucka hittar vi en liten video som jag spelade in häromdagen. Rekommenderar alla att göra denna tag:en, man får verkligen julkänslor ♥ Hoppas att ni gillar den!
 
 
 

Frågorna:
1. Vilken är din favoritjulfilm?
2. Vilken är din favoritjulfärg?
3. Gillar du att gå runt i pyjamas eller vara uppklädd på jul?
4. Om du bara kunde köpa julklapp till en person, vem skulle det vara?
5. Öppnar du julklapparna på julaftons morgon eller kväll?
6. Har du någonsin byggt ett pepparkakshus?
7. Vad ska du göra på jullovet?
8. Vad önskar du dig i julklapp?
9. Favoritjuldoft?
10. Favoritjulmat eller godis?
11. Favoritnagellack för julen?
12. Favoritsminkprodukt för julen och vintern?
13. Favoritjulparfym?
14. Favoritjulplagg?
15. Har du några julönskningar?

bloglovin


Kommentarer
Erika

Jag måste bara fråga om tanken är att man ska göra en video eller inlägg..? :P

Svar: Det är helt som man vill :D
Amanda

2012-12-13 @ 15:27:38
URL: http://pillowdreams.blogg.se
Hanna Söderberg

Vi brukar till och med öppna julklapparna på juldagen ;)

2012-12-13 @ 17:16:46
aNna

Hej !
Din blogg är väldigt fin !
Jag är en tjej som försöker och försöker få en eye liner att sitta fint, men jag lyckas ALDRIG.
Skulle du kunna ge något tips på det ? :D

Svar: Tack så mycket :D Ska lägga upp en ny eyeliner tutorial så snart som möjligt hade jag tänkt :) Men ett tips till dig så länge: ÖVA! Det tar vääääldigt lång tid innan man lyckas få till den perfekta eyelinern, men ge inte upp! :)Kram!
Amanda

2012-12-15 @ 10:04:56
URL: http://xubi.devote.se
Anonym

hahah vilken skön mamma du har, ''oooops, spelar du in?'' hahahah :)

2012-12-16 @ 00:47:50
Ebba

Älskar julen, härlig stämningstag! :)

2012-12-16 @ 16:15:42
URL: http://ebwe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600