GRATTIS BLOGGEN!

Kan inte riktigt fatta att det bara gått ett år sedan jag startade den här bloggen, känns som jag haft den mycket längre än så, hihi. För exakt ett år sedan satt jag hemma hos pappa och hade långtråkigt när jag plöstligt fick ett infall - jag ska starta en skönhetsblogg! Och det gjorde jag. Herregud vad mycket som hänt sedan dess och vilka fantastiska möjligheter jag fått genom bloggen, inte minst att jag blivit skönhetsredaktör på Eloge magazine. Har haft så otroligt kul det här året och jag är så tacksam för er som valt att följa mig, era värmande kommentarer gör mig så glad! Tusen tack, hoppas att ni hänger med framöver också! ♥
 
 
Ett litet kollage som kort sammanfattar mitt bloggår.
bloglovin


Kommentarer
SMINKBLOGG!

grattis amanda!! Är så glad för din skull!
Vill komma lika långt som dig & kommer alltid att följa dig! Du är grym! ♥

Svar: Tack så mycket :D Kram tjejen, gott nytt år!
Amanda

2012-12-28 @ 18:09:32
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se
Jeanette - En mammas vardag

Vad roligt att det har gått så bra:)

2012-12-28 @ 18:11:53
URL: http://jiaslife.blogg.se/
Jennifer

Har följt dig sen du startade bloggen och jag älskar den! Blir så glad när jag ser att ett nytt inlägg kommit upp <3
Du är så otroligt duktig och jag älskar dina videos, haha :)

Fortsätt blogga, du är bra på det! Kram

Svar: Åh tusen tack! Vad glad jag blir i hjärtat <3
Amanda

2012-12-28 @ 20:34:07
Ebba

Helt klart bästa skönhetsbloggen! Jag har blivit riktigt inspirerad att starta en egen, men det återstår väl att se! Gott nytt år!

Svar: Åh tack sötis <3 Klart du ska starta en skönhetsblogg ;D Got nytt år!
Amanda

2012-12-28 @ 23:10:27
URL: http://ebwe.blogg.se
sellwins skönhetsblogg

Grattis;)

Svar: Tack! :D
Amanda

2012-12-29 @ 12:24:29
URL: http://www.sellwin.se
Agnes

Grattis! Hoppas att du fortsätter läänge!
Du inspirerade mig till min nagelblogg!

Svar: Tack så jättemycket :D Vad kul att höra!
Amanda

2013-01-01 @ 12:47:08
URL: http://nailsbyagnes.blogg.se
Jennifer

Grattis! Har bara en fråga som du säkert svarat på 1000 ggr men iaf, vilken systemkamera har du? och vilken modell är det? Du tar så himla fina bilder och jag letar efter en systemkamera just! Kramis <3

Svar: Tack! :D Jag har en Canon EOS 650D, är så himla nöjd med den! Sen har jag, förutom kitobjektivet, ett 50mm objektiv med f/1.4 och det är oftast det jag använt när bakgrunden på bilderna blir väldigt suddiga. Det som är bra med min kamera är att den kan filma också :D Hoppas det hjälpte, annars är det bara att fråga igen om du undrar mer ^^ Kram!
Amanda

2013-01-02 @ 13:52:25
Emelie

Otroligt bra blogg !! Har blivit så inspirerad av det du gjort och du är super söt :)
När kommer du avslöja vinnaren för lucka 24 ?? :)

Svar: Åh tack :D Har redan avslöjat, några inlägg tillbaka :)
Amanda

2013-01-02 @ 15:54:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600