H&M Lipstick

Ni har väl inte missat att H&M har fått in läppstift (för det hade nämligen jag, hehe)? Äntligen säger jag bara, har faktiskt väntat på detta, så himla kul! Det fanns dock bara tre färger, rosa/beige, rött och ett illrosa som jag köpte.




Förpackningen känns lite barnslig, den är i kartong och så. Sen är läppstiftet ganska trögt att skruva upp.


Såhär ser det ut på! Ett otroligt bra pigmenterat läppstift som glider på mjukt. Likey! Tänker inte skriva en lång recension nu, eftersom jag precis testade det för första gången, så jag kan inte uttala mig om hållbarhet osv. Men första intrycket är bra! Och det bästa: 39 kr styck!

bloglovin


Kommentarer
Emma L

Fin färg :)

2012-04-25 @ 18:43:29
URL: http://Emma-ls.blogspot.com
Ebba

Hur länge sitter det på? Är du nöjd med det? Funderar på att köpa det beiga men vill inte köpa om du tycker det var dåligt.

2012-04-26 @ 14:07:00
Sarah

Håller med om att förpackningen är väldigt tråkig, ser ut som typ barbie smink :P haha, men snygg färg och priset är himla värt!

2012-05-08 @ 21:58:45
URL: http://wrengler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600